Regulamin

Kupując na naszej stronie wspierasz bezpośrednio działalność naszego projektu. Cały zysk ze sprzedaży przeznaczamy na nasz rozwój i realizację kolejnych pomysłów. A jest ich niemało! 😉 Chcesz abyśmy grali koncerty i wydawali nowe płyty? Wspomóż nas!

Płatność odbywa się poprzez popularne i sprawdzone kanały: Tpay (przelew bankowy) oraz PayPal (płatność kartą kredytową lub poprzez system PayPal). W przypadku zakupów kartą kredytową nie ma konieczności rejestracji w systemie PayPal (choć portal sugeruje takie rozwiązanie). Wszystkie transakcje dokonywane na naszej stronie są całkowicie bezpieczne!

Logowanie: nie musisz się rejestrować/logować aby kupić u nas jakikolwiek produkt. Rejestracja/logowanie jest dobrowolne. Posiadając swoje konto masz pełny dostęp do poprzednich zamówień.

Pamiętaj! Kupując u nas, akceptujesz regulamin naszego sklepu.

Zakup mp3:
Chcąc kupić nasze utwory w wersji cyfrowej, dodaj do koszyka daną pozycję. Możesz wybrać kilka mp3. Możesz też łączyć produkty w zamówieniu (np. CD + mp3). PAMIĘTAJ! Nie dubluj danej pozycji! Kupując wielokrotność danej mp3, płacisz kilkukrotnie za jeden i ten sam produkt. Zakup taki będziemy traktować jako chęć wsparcia naszej dalszej działalności. Pamiętaj też, że jeśli w trakcie zamówienia pomyliłeś się, możesz wrócić do koszyka i wykasować daną pozycję lub zmniejszyć jej ilość.
W momencie zakupu mp3, Twoja płatność jest weryfikowana przez kanał płatności (Tpay lub PayPal). Zostaniesz o tym powiadomiony poprzez e-mail. W momencie pozytywnej weryfikacji otrzymasz 2 wiadomości. Jedna z kanału płatności – o akceptacji płatności, druga od nas – tutaj znajdziesz link do mp3. Wystarczy na niego kliknąć aby rozpocząć pobieranie. Jeśli zakupiłeś\łaś całą płytę, wówczas pobierzesz spakowany plik (.zip).
UWAGA! W przypadku zakupu bez logowania, link do ściągnięcia będzie ważny jedynie 24 godziny! W przypadku zakupu poprzez utworzone wcześniej konto, masz dostęp do zakupionych piosenek niezależnie od daty zakupu.

Zakup CD, winyla lub koszulek:
Chcąc kupić płytę, dodaj do koszyka odpowiednią pozycję. Upewnij się, że w polu „nośnik” widnieje opcja „CD”.
Chcąc kupić koszulkę wybierz rodzaj (damska, męska) i rozmiar. Tabelę rozmiarów znajdziesz na zdjęciu w galerii dla każdej koszulki.
Chcąc kupić winyla, po prostu włóż go do koszyka 😉
Przy składaniu zamówienia wybierz sposób dostawy i podaj adres dostawy.
Pamiętaj, że jeśli w trakcie zamówienia pomyliłeś się, możesz wrócić do koszyka i wykasować daną pozycję lub zmniejszyć jej ilość.
Jeśli chcesz kupić kilka produktów w jednym momencie, dodawaj je po kolei do koszyka a następnie złóż zamówienie.
W momencie zakupu, Twoja płatność jest weryfikowana przez kanał płatności (Tpay lub PayPal). Zostaniesz o tym powiadomiony poprzez e-mail. W momencie pozytywnej weryfikacji otrzymasz 2 wiadomości. Jedna z kanału płatności – o akceptacji płatności, druga od nas – informacja o przyjęciu zamówienia i niezwłocznej wysyłce towaru

Zakup produktów mieszanych:
Jeśli kupujesz jednocześnie mp3 i produkt fizyczny, wówczas procedura jest analogiczna do wyżej opisanych. Przy składaniu zamówienia wybierz sposób dostawy produktu fizycznego. Jeśli mamy płytę wysłać, wówczas należy podać adres dostawy. Jeśli preferujesz odbiór osobisty (tylko we Wrocławiu!), wówczas skontaktuj się z nami: congaline@congaline.pl
W momencie zakupu naszych produktów, Twoja płatność jest weryfikowana przez kanał płatności (Tpay lub PayPal). Zostaniesz o tym powiadomiony poprzez e-mail. W momencie pozytywnej weryfikacji otrzymasz 2 wiadomości. Jedna z kanału płatności – o akceptacji płatności, druga od nas – informacja o przyjęciu zamówienia i niezwłocznej wysyłce towaru a także link do mp3. Klikając na niego, ściągniesz utwory.

Sposób wysyłki:
Rodzaj wysyłki ustalasz tylko przy zakupie produktów fizycznych. Zostaniesz poproszony/a o adres oraz określenie dostawcy. Za granicę wysyłamy jedynie poprzez Pocztę Polską. W przypadku wysyłki do Polski, masz do wyboru: Pocztę Polską – my pokrywamy koszt transportu lub dostawę lokalną (kurier UPS, paczka jest u Ciebie na drugi dzień roboczy) – koszt podany jest w formularzu zakupowym.
Kupony rabatowe:
Jeśli otrzymałeś od nas kupon rabatowy lub kod do ściągnięcia, użyj go bezpośrednio przed zakupem. Dodaj odpowiednie produkty do koszyka i przejdź do płatności (pole „zamówienie”). W zakładce „Zamówienie”, tuż pod tytułem możesz wpisać kod. Wypełnij pozostałe dane formularza i przejdź dalej.

Płatność:
Masz 2 możliwości płatności:
*Transferuj.pl (Tpay) – opcja dostępna tylko dla użytkowników polskich kont bankowych. Poprzez portal Transferuj.pl, możesz zalogować się do swojego konta i dokonać płatności. Operacja jest całkowicie bezpieczna. Po akceptacji zamówienia, następuje przekierowanie na stronę Tpay – oni dbają o Twoje bezpieczeństwo!
*PayPal – opcja dostępna dla wszystkich. Możesz zapłacić kartą kredytową lub przez konto PayPal (jeśli posiadasz lub jeśli chcesz założyć). Jeśli chcesz dokonać jednorazowego zakupu kartą, wybierz opcję „Nie mam konta”. Po dokonaniu płatności, zostaniesz zapytany/a czy chcesz założyć własne konto – nie jest to konieczne, wybór należy do Ciebie. Płatność jest całkowicie bezpieczna. UWAGA! Płatność przekazujesz na konto firmy Milltom – Tomasz Hołonowicz. To konto naszego klawiszowca 😉 Bez obaw – wszystko jest przekazane na rzecz działalności zespołu.

Zwroty i reklamacje:
Zwroty przyjmujemy wyłącznie w przypadku produktów fizycznych tj. CD. Możesz zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. W takim przypadku wyślij nam informację na congaline@congaline.pl.
Płytę odeślij na adres:
Milltom-Music
ul.Centralna 17
52-114 Wrocław
Zwroty przyjmujemy tylko gdy płyta jest w stanie nadającym się do dalszej odsprzedaży (nienaruszona folia, brak uszkodzeń).
Zakup na terenie Polski: Pieniądze za zakupioną płytę oraz koszty wysyłki przelejemy Ci na konto. UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Jeśli zwracasz płytę, wyślij ją do nas w standardowy sposób tj. Pocztą Polską. Nie przejmujemy dodatkowych kosztów wynikających z odesłania płyty w inny sposób (np. kurierem).
Zakup poza terenem Polski: zwracamy jedynie koszty zakupionej płyty (przelewem na konto). Koszty wysyłki (a zwłaszcza odsyłki do nas) są po stronie oddającego.

Gwarancji udzielamy jedynie na produkty wadliwe. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od momentu zakupu. W przypadku uzasadnionej reklamacji, dostarczymy Ci nowy produkt – wolny od wad lub zwrócimy pieniądze. W celu reklamacji produktu skontaktuj się z nami: congaline@congaline.pl
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych (np. zarysowania, pęknięcia itp.), nieprawidłowego zastosowania produktu czy też naturalnego zużycia.
Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni.